مشاوره

با استفاده از سرویس مشاوره شرکت سدید آفرین در حوزه سیستم مانیتورینگ Zabbix می توانید با بهره گیری از مزایای این سرویس در هزینه های نصب و راه اندازی و یا گسترش این سیستم در سازمان خود صرفه جویی نمایید که این مزایا عبارتند از:

  • کاهش هزینه ها از طریق یافتن راه حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اجرای ارزانتر پروژه های مانیتورینگ با صرف زمان کمتر
  • آماده سازی سیستم برای گسترش های آینده از طریق طراحی مناسب قبل از شروع پروژه
  • افزایش اطمینان از نتیجه اجرای پروژه از طریق اجتناب از آزمون و خطا و یا انجام اشتباهات معمول در راه اندازی سیستم

حوزه های مشاوره :

سرویس های مشاوره در رابطه با سیستم مانیتورینگ Zabbix در حوزه های زیر قابل ارایه می باشند:

  • انتقال تجربیات فنی و اجرایی در جهت طراحی و معماری اولیه در نصب و راه اندازی سیستم مانیتورینگ Zabbix و نیز بهینه سازی سیستم نصب شده
  • مشاوره در جهت راه اندازی High availability, Clustering و نیز راه اندازی مانیتورینگ توزیع شده
  • مشاوره در جهت مهاجرت از دیگر سیستم های مانیتورینگ به Zabbix و یا مهاجرت از یک Database به Database دیگر و یا ارتقاء سیستم از نسخه های قدیمی تر به آخرین نسخه روز
  • مشاوره در پروژه های دیگر که نیاز به تجربیات متخصصین حوزه مانیتورینگ Zabbix در آنها مورد نیاز است

روش های ارایه سرویس مشاوره:

  • مشاوره از طریق تلفن و یا ایمیل
  • مشاوره از طریق ارتباط از راه دور
  • مشاوره از طریق حضور در محل

سرویس مشاوره ساعتی:

نوع سرویس مشاوره توضیح قمیت به ازای هر ساعت (ریال) حداقل زمان مشاوره (دقیقه)
استاندارد این نوع از مشاوره جهت پوشش اکثر فعالیت های مورد نیاز جهت راه اندازی سیستم Zabbix طراحی شده است. به شکلی مشاور از راه دور نسبت به ارایه سرویس های مشاوره اقدام می نماید. ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵
پیشرفته این نوع از مشاوره جهت پوشش نیاز های بسیار پیچیده طراحی شده است که ارایه راه حل برای آنها نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتری از مشاورین شرکت سدید آفرین می باشد. در این حالت نیز سرویس مشاوره از طریق یکی از روش های ارتباط از راه دور قابل ارایه خواهند بود. ۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵

بسته های مشاوره ای:

این نوع از سرویس مشاوره برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که قصد دارند سیستم مانیتورینگ Zabbix را در مقیاس های بزرگ راه اندازی نمایند و یا شرکت هایی که در زمینه ارایه خدمات مشاوره فعال هستند. این دسته از کاربران می توانند با استفاده از بسته های مشاوره ای شرکت سدید آفرین در زمینه سیستم مانیتورینگ Zabbix در هزینه های مربوط به پروژه های مانیتورینگ تا حد زیادی صرفه جویی نمایند.

 

نوع بسته مشاوره قیمت (ریال) قیمت به ازاء هر ساعت (ریال)
۱۰ ساعت مشاوره ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۵۰۰,۰۰۰
۲۰ ساعت مشاوره ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۰ ساعت مشاوره ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۵۰۰,۰۰۰
۸۰ ساعت مشاوره ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
ساعات اضافه به ازاء هر بسته به ازاء هر بسته

 مشاوره حضوری:

این نوع از مشاوره برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که نیاز دارند مشاورین جهت بررسی پروژه های بزرگ مانیتورینگ به محل آنها سفر کرده و در شرکت مربوطه حضور داشته باشند .

 

زمان حضور در محل قیمت (ریال)
۱ روز ۳۴,۰۰۰,۰۰۰
۲ روز ۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۳ روز ۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۵ روز ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰

* هزینه های مربوط به رفت و آمد مشاور در این لیست قیمت ذکر نشده است.

 خرید سرویس های مشاوره:

قبل از خرید هر یک از سرویس های مشاوره که در بالا ذکر شده است توجه داشته باشید که سرویس های مشاوره را با سرویس های پشتیبانی اشتباه نگیرید. جهت خرید سرویس های مشاوره شرکت سدید آفرین می توانید به شکل زیر عمل نمایید:

  • ثبت درخواست مشاوره و ارسال آن از طریق فرم مشاوره
  • دریافت پیش فاکتور بر اساس فرم ارسال شده و پرداخت آن
  • تیم فروش شرکت سدید آفرین از طریق ایمیل دستورالعمل های استفاده از سرویس مشاوره و نیز ساعات مشاوره را برای شما ارسال می نماید
  • دریافت فاکتور نهایی

مقایسه بین سرویس های مشاوره و سرویس های پشتیبانی فنی:

این دو سرویس شباهت زیادی با همدیگر دارند که این شباهت گاهی اوقات کاربران را دچار اشتباه می نماید. اما در واقع این دو سرویس کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام درخواست های متفاوتی از کاربران را پوشش می دهد. از این رو هر کدام از این سرویس ها حوزه های خاصی از نیاز کاربران را پوشش داده و در هزینه ها نیز کاملا با هم متفاوتند. در زیر به اختصار تفاوت بین آنها توضیح داده شده است:

اصلی ترین هدف از ارایه سرویس های مشاوره پوشش دادن نیازها و سوالاتی است که در رابطه با معماری و طراحی اولیه راه اندازی سیستم Zabbix و یا راه اندازی بستر مناسب جهت تهیه نسخه های Backup از نرم افزار به وجود می آید. در واقع این سرویس جهت پوشش نیازهای استراتژیک سازمان در حوزه سیستم مانیتورینگ Zabbix طراحی شده است.

اما در سرویس های پشتیبانی فنی شرکت سدید آفرین اصلی ترین هدف عیب یابی و رفع مشکل فنی از حوزه مشخصی از محصولات Zabbix  در بازه های زمانی مشخص یک ساله می باشد. مواردی مثل اینکه چگونه می توان Zabbix را نصب و راه اندازی نمود و یا اینکه چگونه می توان مشکلات و Bug های به وجود آمده در Zabbix Source را برطرف ساخت و…