SLA

zabbix

SLA

service-level agreement (SLA)


 

 

SLA (موافقت نامه سطح خدمات)


موافقت نامه سطح خدمات  یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که بر اساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات ارائه داده شده توافق و منعقد می‌شود. در این قرارداد باید کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانتهای اجرایی آن تعیین شود. معمولا این قرارداد در سرویسهای رایانه‌ای به کار برده می‌شود. برای مثال ۹۹% در دسترس بودن یک سرویس هاست خاص یک قرارداد SLA محسوب میشود.

 

به اشتراک بگذارید... Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print