فروش اولین گوشی های اوبونتو

عکس گرافیکی 1

روز چهار شنبه گوشی Bq  نسخه Ubuntu به طور مستقیم در اروپا به فروش رسید!

فروش فوق العاده برای تعداد محدودی از گوشی های Ubuntu به قیمت 169 یورو از  ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر روز 11 فوریه آغاز شد، اما متاسفانه به علت ترافیک زیاد و رخدادن مسائل فنی، بسیاری از خریداران حتی نتوانستند صفحه نام نویسی برای خرید را باز کنند و بسیاری دیگر قبل از انجام پرداخت فروشگاه را ترک کردند.

با وجود مسائل فنی پیش آمده،  گوشی Bq Aquaris E4.5 نسخه اوبونتو موفق به فروش کل موجودی اش در اولین مرحله شد.  

مشتریانی که موفق به خرید به موقع شدند، در ایمیل تایید فرستاده شده متوجه شدند که تاریخ ارسال گوشی آنها در ماه مارس است و به عنوان هدیه، یک کیف گوشی نیز به رایگان برایشان ارسال خواهد شد.

شرکت Bq برای جبران مسائل فنی پیش آمده ، برای دومین بار موجودی انبار را در ساعت 2 بعد از ظهر افزایش داد تا رضایت مشتریان را جلب کند. جای تعجب نیست اگر بدانید که سری  دوم گوشیها در کمتر از 10 دقیقه فروخته شدند. 

یکی از دلایل استقبال این چنین مردم از این گوشی به خاطر همکاری یک شرکت چینی و شرکت  Bq در ایجاد علاقه و پخش خبر در وسعت زیاد بوده است.

BQ، در بیانیه ای از خریداران برای صبور بودنشان تشکر کرده و توضیح داده است که:

صبح امروز ما تقاضای زیادی را تجربه کردیم ، دریافت بیش از 12،000 سفارش در هر دقیقه،  اما متاسفانه سرورهای ما از کار افتادند. ما فقط تعداد محدودی از گوشیها را برای فروش فوق العاده امروز داشتیم. فروش فوق العاده در آینده به صورت یک ماهه برگزار خواهد شد.

Bq  می گوید که فعلا هیچ برنامه ای برای قرار دادن گوشی اوبونتو در فروش عادی ندارد. و در آینده نیز چندین فروش فوق العاده خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر با شرکت سدید آفرین در تماس باشید