پایان کار ویندوز سرور 2003

iStock_computerroom.jpg.800x600_q96

بعد از 75 روز دیگر (14 جولای)، مایکروسافت هیچ آپدیت امنیتیی برای نسخه های ویندوز سرور 2003 صادر نمی کند. سازمان هایی که در حال استفاده از این ویندوز سرور در مرکز داده خود هستند باید گام های اساسی برای برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی مهاجرت بردارند تا بتوانند از زیر ساخت های خود محافظت کنند.

پیشنهاد مایکروسافت استفاده ازWindows Server 2012 R2, Microsoft Azure یاOffice 365 می باشد که مزیت های محسوسی دارند، از جمله، بهبود عملکرد، کاهش زمان مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری، و افزایش چابکی و سرعت پاسخ دهی بالا.

به گفته Exponential-e تقریباً دو سوم (63%)   از پاسخ دهندگانی که در حال حاضر از ویندوز سرور 2003 استفاده می کنند نمی دانند این عدم پشتیبانی چه معنایی برای آنها و کسب و کارشان خواهد داشت. یک سوم آنها (35%) اذعان کرده اند که آمادگی کامل برای پایان فرایند کار ویندوز سرور 2003 را ندارند، این در حالی است که فقط 16% از سازمان ها یک راه حل مبتنی بر cloud برای ارتقاء خود در نظر گرفته اند.

Nick East  مدیر عامل شرکت hybrid IT ارائه دهنده Zynstra می گوید در برخی موارد مهاجرت از ویندوز سرور 2003 کمتر از 4 هفته طول کشیده است. همه این موارد به داده ها و برنامه های کاربردی شما در طول مسیر بستگی دارد. مدیر عامل شرکت hybrid IT رویکرد “divide and conquer” را که در آن مشتری به آسانی می تواند نرم افزاری را به جای ویندوز سرور 2003 در ماشین مجازی اجرا کند، پیشنهاد می دهد.

برای اطلاعات بیتشر و مطالعه گزارش ها و مقالات جدید در حوزه فناوری اطلاعات می‌توانید با شرکت سدیدآفرین در ارتباط باشید.

ttp://www.cloudcomputing-news.net/news/2015