انتشار نسخه جدید Zabbix برای سیستم عامل FreeBSD

انتشار نسخه جدید Zabbix برای سیستم عامل FreeBSD

بالاخره انتظار طرفداران سیستم عامل محبوب FreeBSD به پایان رسید و Zabbix3.0 با حدود یک ماه تاخیر برای این سیستم عامل منتشر شد.

بنابراین از این پس کاربران و طرفداران سیستم عامل FreeBSD می توانند از قابلیت های سیستم مانیتورینگ Zabbix3.0 در بستر این سیستم عامل استفاده نموده و از ترکیب شیرین دو عضو حرفه ای از دنیای سیستم های متن باز لذت ببرند.

سیستم عامل محبوب و قدرتمند FreeBSD یکی از بهترین سیستم عامل های حال حاضر در دنیا می باشد که قابلیت هایی از جمله کارایی بسیار بالا، امنیت فوق العاده و قدرت پایداری بی نظیر در این سیستم عامل باعث شده تا از آن در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ دنیا استفاده شود. لیست زیر تنها بخشی از شرکت هایی است که از سیستم عامل FreeBSD در بخش های حساس و مهم سازمان خود استفاده می نمایند: Apple – Citrix – Yahoo – Dell KACE – Verisign – Juniper – McAfee – NetApp – Netflix – Sony – Sophos – Whatsapp – Sandvine – Voxer – Yandex – Rambler و …

سیستم مانیتورینگ Zabbix به عنوان یکی از سیستم های پیشرو در حوزه سیستم های جامع مانیتورینگ شناخته می شود که با قابلیت های فوق العاده خود توانسته است نظر بسیاری از مدیران و کاربران شبکه را به خود جلب نماید.

راه اندازی سیستم مانیتورینگ Zabbix3.0 به عنوان جدیدترین نسخه سیستم مانیتورینگ Zabbix بر روی سیستم عامل پرقدرت FreeBSD،منجر به ایجاد یک ترکیب بی نظیر می شود که از طریق آن می توان سطح بسیار گسترده ای از تجهیزات و سیستم های نرم افزاری را با کارایی بسیار بالا مانیتور کرد.

برای مشاهده جدیدترین اخبار روز حوزه فناوری اطلاعات می‌توانید به صفحه اخبارسایت سدیدآفرین مراجعه نمایید.