پشتیبانی از نرم افزار مانیتورینگ شبکه ZABBIX

خدمات پشتیبانی فنی

خدمات پشتیبانی از یک نرم افزار قطعاً یکی از مهمترین پارامترهایی است که در انتخاب یک نرم افزار بسیار تاثیر گذار  می باشد. لذا علی رغم اینکه سیستم مانیتورینگ Zabbix جزء سیستم های متن باز به حساب می آید، اما وجود یک تیم حرفه ای ، بروز و با تجربه جهت پشتیبانی از این سیستم یکی از ضروریات سیستم مانیتورینگ Zabbix‌ به شمار می آید.

به همین دلیل شرکت سدید آفرین به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت Zabbix اقدام به راه اندازی بستر پشتیبانی  از نرم افزار Zabbix در ایران نموده است که بر این اساس شما می توانید با بهره گیری از یکی از بسته های پشتیبانی شرکت سدید آفرین ، سیستم مانیتورینگ خود را نسبت به مشکلات آینده بیمه نمایید.

با استفاده از سرویس پشتیبانی فنی، این امکان فراهم میشود تا بتوانید از طریق برقراری ارتباط با متخصصین شرکت سدید آفرین، در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع مشکلات و یا نیازهای سازمان خود اقدام نمایید.

کافیست از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا استفاده از سیستم پشتیبانی متمرکز شرکت سدید آفرین، شرح مشکلات و یا رخدادهای به وجود آمده را به تیم پشتیبانی شرکت سدید آفرین منتقل کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و یا راه حل مورد نظر خود را دریافت نمایید.

علاوه بر این امکان استفاده از خدماتی مانند پشتیبانی در محل مشتری ، سفارشی سازی ، بروز رسانی و  آموزش در محل مشتری از طریق استفاده از بسته های پشتیبانی شرکت سدید آفرین  قابل استفاده خواهند بود.

 

 نوع بسته پشتیبانی  برنزی  نقره ای  طلایی پلاتینیوم الماس
 تعداد رخدادها در ماه ۲ ۴ ۸ ۱۲ ۲۰
تعداد نفرات جهت ارتباط ۱ ۱ ۲ ۳
 بازه پاسخگویی ۵×۸ ۵×۸ ۵×۸ ۷×۲۴ ۷×۲۴
ارسال از طریق تیکت
ارسال از طریق ایمیل
پشتیبانی تلفنی
رفع عیب از راه دور
مانیتورینگ توزیع شده
بهبود عملکرد
به‌روزرسانی نرم‌افزار زبیکس
در نظر گرفتن تکنسین خاص جهت پشتیبانی
رفع عیب حضوری
آموزش تخصصی در محل
باردید و بررسی دوره‌ای
تعداد آیتم‌های جدید در سال  ۱۰  ۱۵ ۲۰  ۴۰ ۷۰ 
 تعداد هاست‌های جدید در سال  – ۵  ۱۰ ۱۵ ۲۵

** لازم به ذکر است که بسته های تعریف شده در جدول فوق در واقع بسته های پیشنهادی شرکت سدید آفرین جهت  استفاده از خدمات پشتیبانی می باشد و امکان تعریف بسته های سفارشی جهت سازگاری کامل با نیازهای شما نیز وجود دارد. بنابراین شما می توانید با حذف و یا اضافه کردن یک آیتم از یک بسته به بسته دیگر ، عملا بسته هایی را درخواست کنید که بیشترین تناسب را با نیازهای شما دارا می باشند.

قیمت :

قیمت هر کدام از بسته‌های پشتیبانی به موارد مختلفی از جمله تعداد سرورهای نصب شده Zabbix ، تعداد Zabbix Proxy های استفاده شده  و نیز به میزان پیچیدگی محیط مورد استفاده از Zabbix وابسته می باشد. سریعترین راه حل جهت دریافت قیمت پیشنهادی برای بسته انتخاب شده استفاده از فرم درخواست پشتیبانی Zabbix می باشد.

در صورت عدم اطمینان در انتخاب یکی از بسته های پیشنهاد شده می توانید با انتخاب گزینه “عدم اطمینان و دریافت مشاوره” در فرم درخواست پشتیبانی Zabbix و یا از طریق ارتباط با واحد فروش سدید آفرین از مشاوره متخصصین سدید آفرین جهت یک انتخاب مناسب‌تر استفاده نمایید.

جهت مشاهده توضیحات تکمیلی و نحوه قیمت گذاری به بخش قوانین و مقررات پشتیبانی نرم‌افزار زبیکس مراجعه فرمایید.

استفاده از خدمات پشتیبانی فنی:

استفاده از خدمات پشتیبانی فنی سدید آفرین به راحتترین شکل ممکن و به ترتیب زیر امکان پذیر است:

۱. ثبت درخواست پشتیبانی فنی از طریق فرم درخواست پشتیبانی سیستم مانیتورینگ Zabbix و دریافت پیش فاکتور

۲. تایید پیش فاکتور توسط پست یا ایمیل از طرف شرکت شما

۳. امضاء قرارداده ارسال شده توسط سدیدآفرین

۴.  انجام مراحل پرداخت و استفاده از خدمات پشتیبانی سیستم مانیتورینگ Zabbix

راه های ارتباط :

هدف اصلی از ارائه خدمات پشتیبانی ،رفع مشکل مشتریان در رابطه با عملکرد و یا نحوه استفاده از Zabbix در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت می باشد. به همین دلیل روش های متنوعی جهت ارتباط با واحد پشتیبانی سدیدآفرین در نظر گرفته شده است.

بهترین راه ارتباطی با واحد پشتیبانی استفاده از سیستم پشتیبانی سدیدآفرین می باشد. استفاده از این روش قابلیت پاسخگویی سریع، کنترل روند پاسخگویی و نیز افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی را برای شما ایجاد می کند. علاوه بر این از این طریق می توانید به سرعت با متخصصین سدیدآفرین ارتباط برقرار نموده و راه حل مورد نظر را دریافت نمایید.

علاوه بر این شما می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس support@sadidafarin.ir مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان گذاشته و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید. تمام ایمیل های شما جهت مدیریت  بر نحوه پاسخگویی به سیستم پشتیبانی سدیدآفرین منتقل شده و قابل پیگیری خواهد بود.

در صورت عدم رسیدگی به موقع به مشکلات مطرح شده شما می توانید از طریق تماس تلفنی مستقیما با واحد پشتیبانی تماس برقرار کرده و روند حل مشکلات مطرح شده را بررسی نمایید. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند با توجه به بسته انتخابی از خدمات پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی در محل مشتری بهره‌مند گردند.