آخرین اخبار زبیکس

بنر اصلی مقاله در رابطه با آخرین اخباز زبیکس

سیستم مانیتورینگ زبیکس به عنوان برترین سیستم مانیتورینگ در دنیا هرساله کاربران زیادی را در کل جهان که به دنبال یک سیستم مانیتورینگ پویا و امن هستند را به خود جذب میکند.


یکی از مزایای این سیستم مانیتورینگ متن‌باز، سیاست‌های مبتنی بر مشتری‌مداری مدیران این شرکت است که منجر به ارائه نسخه‌های به‌روز و رفع دغدغه‌ی کاربران زبیکس در هنگام استفاده از این سیستم مانیتورینگ است که زبیکس را در بین کاربران حوزه فناوری اطلاعات، بسیار محبوب کرده است.

اما شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در ایران، همواره به دلیل بحث تحریم‌ها با مشکلات زیادی در رابطه با ارتباط مستقیم با دنیا و استفاده از خدمات شرکت‌های بین‌المللی در جهت پیشرفت کارایی و اهداف سازمانی خود دارند.

یکی از ویژگی‌های مهم زبیکس در این رابطه، عدم تحریم ایران است که می‌تواند نقطه‌ی قوتی برای کاربران این حوزه در ایران به شمار آید.

از همین رو، شرکت زبیکس با ایجاد تاسیس نمایندگی رسمی خود در ایران، راه را برای کاربران این سیستم مانیتورینگ بسیار هموار کرده است.

شرکت سدیدآفرین به عنوان تنها نمایندگی رسمی زبیکس در ایران این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که علاوه بر ارتباط مستقیم و استفاده از خدمات اورجینال شرکت زبیکس، بتوانید از آخرین دستاوردها و امکانات اضافه شده در سیستم مانیتورینگ زبیکس از طریق سایت رسمی سدیدآفرین و بازدید از صفحه اخبار این سایت نسبت به کسب اطلاعات درباره‌ی آخرین اخبار زبیکس، اطلاعات کسب نمایید.