زبیکس، برترین نرم‌افزار مانیتورینگ شبکه به انتخاب موسسه Gartner

زبیکس، برترین نرم‌افزار مانیتورینگ شبکه به انتخاب موسسه Gartner

موسسه گارتنر (.Gartner Inc) یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی است که مرکز آن در ایالت کانکتیکات ایالات متحده واقع است. این موسسه در زمینه‌های مربوط به فناوری تحقیق نموده و به طور منظم نتایج این تحقیقات را منتشر می‌دهد. در جدیدترین گزارش، زبیکس، برترین نرم‌افزار مانیتورینگ شبکه به انتخاب موسسه Gartner در سال 2020 شناخته شد.

عمده این تحقیقات معطوف به رهبران اصلی صنعت فناوری اطلاعات است که شامل سازمان‌های دولتی، کسب و کارهای بزرگ High-Tech و تل کام، سرویس‌های تخصصی و سرمایه‌گذاران دنیای تکنولوژی می‌باشند.

این موسسه از چندین بخش شامل تحقیقات، برنامه‌های عملیاتی، مشاوره و برگزاری همایش تشکیل شده است. موسسه گارتنر از سال ۱۹۷۹ شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از ۵۷۰۰ کارمند شامل ۱۲۸۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، در ۸۵ کشور جهان دارد.


موسسه گارتنر هر ساله با بررسی بیش از 300 بازار فناوری و جمع‌آوری نظرات متخصصین، فروشندگان و کاربران در حوزه فناوری اطلاعات، اقدام به رتبه‌بندی و بررسی کارشناسانه نرم‌افزارهای مختلف می‌نماید. در جدیدترین گزارش موسسه Gartner، زبیکس برای چندمین سال متوالی به عنوان بهترین سیستم مانیتورینگ جهان در سال 2020 معرفی شد.


سدیدآفرین، نماینده رسمی زبیکس در خاورمیانه، این افتخار را به تمامی متخصصین زبیکس و علاقه‌مندان به حوزه مانیتورینگ تبریک می‌گوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://www.gartner.com/reviews/market/it-infrastructure-monitoring-tools

همچنین می‌توانید برای خواندن گزارش های روز حوزه فناوری و دیجیتال به صفحه اخبار سدیدآفرین مراجعه کنید.