22 سال همراه با شما

شرکت سدیدآفرین اولین نمایندگی سیستم مانیتورینگ ZABBIX در خاورمیانه همواره تلاش داشته است تا با ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های فناوری اطلاعات به ویژه سیستم مانیتورینگ جامع زبیکس نیازهای مختلف مجموعه‌ها را به بهترین نحو مرتفع سازد.

به همین جهت در طی 22 سال گذشته ارتقا سطح کیفی خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده و افتخار داشته‌ است تا با مجموعه‌های معتبری در سطح کشور مانند دیجی‌کالا، مجموعه شاتل، مجموعه رایتل، بانک پارسیان و بیمارستان میلاد همکاری داشته و در ابعاد کوچک، بزرگ و سازمانی پروژه‌های موفق بسیاری را به انجام رسانده‌ است.

همچنین در راستای ارتقای سطح دانش فناوری اطلاعات در سطح کشور با برگزاری دوره‌های تخصصی زبیکس و برگزاری وبینارهای گوناگون تلاش نموده‌ است تا قدمی هر چند کوچک را در این راستا بردارد.

در راستای رسالت و اهداف خود به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت در دوره‌های Zabbix Certified Specialist و Zabbix Certified Professional اقدام به برگزاری جشنواره نموده است.

محتوای این دوره 40 ساعته مطابق دوره‌های Zabbix Certified Specialist و Zabbix Certified Professional است.

در انتهای دوره 2 گواهینامه به صورت مجزا برای هر یک از دوره‌های Zabbix Certified Specialist و Zabbix Certified Professional ارائه می‌شود.

    جهت ثبت نام در این دوره می‌توانید فرم را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    همچنین در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

    ۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۹۵
    ۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۹۹