انتشار نسخه 2.4 نرم افزار مانیتورینگ شبکه Zabbix

 راه حل جامع مانیتورینگ جهت پاسخ گویی به نیازهای کسب کار شما!

درZabbix 2.4  قابلیت ها و ویژگی های بیشتری به نسبت نسخه های قدیمی تر جهت پوشش نیاز کاربران مختلف ارایه شده است .همچنین ویژگی های کنونی سیستم مانیتورینگ Zabbix جهت تحقق یک سیستم مانیتورینگ جامع تا حد زیادی بهبود یافته است.

انتشار نسخه ۲.۴ نرم افزار مانیتورینگ Zabbix توسط شرکت Zabbix SIA اعلام شد. این نسخه را می توان کامل ترین و بهترین نسخه ارایه شده شرکت Zabbix SIA به عنوان شرکت پیشرو در صنعت مانیتورینگ متن باز در دنیا دانست.

سیستم مانیتورینگ Zabbix یک نرم افزار پیشرفته و حرفه‌ای می‌باشد که به صورت متن باز ارایه شده است.  مانیتورینگ پایداری و کارایی شبکه ها، برنامه های کاربردی و تجهیزات ابری تنها بخشی از مواردی است که Zabbix برای پشتیبانی از آن‌ها طراحی شده است. سیستم مانیتورینگ Zabbix طیف وسیعی از معماری های مختلف شبکه را پشتیبانی می کند و توانایی مانیتورینگ صدها هزار دستگاه و بررسی میلیونها سیگنال دریافتی در دقیقه را دارد.

آخرین نسخه منتشر شده Zabbix نسخه Zabbix2.4 است که بیش از 50 ویژگی جدید به همراه دارد. این ویژگی‌ها از بین ۵ نیاز اصلی کاربران که به روش مختلف به شرکت منتقل شده است ۴ نیاز اصلی را پوشش داده است . تمامی ویژگیهای جدید در این نسخه و نیز بهینه سازی ویژگیهای قدیمی تر  بر اساس نیازهای مشتریان Zabbix می باشد. از این رو سیستم مانیتورینگ Zabbix در این نسخه، از اتوماسیونی پیشرفته تر برای انجام کارهای روزمره مانیتورینگ بهره می گیرد تا در حین انعطاف پذیری بالا، بتواند به سادگی نیازهای شما را برطرف کند.

Zabbix 2.4 تمامی درخواست هایی که تا کنون داشته اید را در بر می گیرد. مانند همیشه، با انتشار نسخه جدید، Zabbix به دنبال رسیدن به هدف خود در ایجاد بهترین راه حل نهایی سیستم مانیتورینگ برای نیازهای شرکتها و سازمانها است.

Zabbix 2.4 یک نسخه استاندارد از این سیستم مانیتورینگ است که تا شش ماه آینده (تا انتشار نسخه بعدی) پشتیبانی می شود. برای آشنایی بیشتر با انتشارهای استاندارد و LTS، و چرخه Zabbix و سیاستهای نشر، لطفا از این مقالاد دیدن فرمایید:

1.چرخه تولید و سیاست های نشر سیستم مانیتورینگ زبیکس
2. تغییرات جدید در نسخه 2.4 نرم افزار مانیتورینگ Zabbix
3.دانلود رایگان Zabbix 2.4 در: دانلود زبیکس

در باره شرکت Zabbix

Zabbix SIAدر سال 2005 تاسیس شده است و یک شرکت نرم افزاری است، که توسط دفتر مرکزی آن در شهر ریگا در کشور لتونی مدیریت می شود و یک شرکت زیر مجموعه در ژاپن دارد. برترین محصول تولید شده این شرکت، سیستم مانیتورینگ Zabbix است. شرکت Zabbix SIA طیف وسیعی از خدمات تجاری را نیز ارائه می دهد که شامل پشتیبانی تجاری، نصب و راه اندازی، سفارشی سازی، خدمات مشاوره ای و آموزش حرفه ای است. تمرکز اصلی بر روی روشی انعطاف پذیر با نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با  کیفیت با قیمتی مناسب است. شرکت Zabbix بیش از 65 شریک تجاری در سرار جهان دارد که بسیاری از آنها بهترین های منطقه محسوب میشوند.Zabbix SIA مشتریان وسیعی در صنایع مختلف دارد. بعضی از شرکتهای بزرگ ارتباطات، شرکتهای اقتصادی، آموزشگاه ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها و سازمانهای دولتی که تعدادی از آنان جزو لیست Fotrune 500 در سال 2012 شده اند.