عیب یابی از راه دور

موارد بسیاری وجود دارد که در آن سازمان شما نیاز به استفاده از خدمات عیب یابی از راه دور پیدا می کند:

لازم به ذکر است که تمام بسته های پشتیبانی فنی شامل خدمات عیب یابی از راه دور می باشند.

مزایا:

استفاده از خدمات عیب یابی از راه دور سدیدآفرین که توسط متخصصین حرفه ای در زمینه سیستم مانیتورینگ Zabbix انجام می شود مزایای بسیاری را برای سازمان شما ایجاد می کند که بخشی از آنها عبارتند از:

نیازمندیها:

پیش نیازهای لازم جهت اجرای فرآیند عیب یابی از راه دور به شرح زیر می باشد:

قیمت:

قیمت گذاری بر روی خدمات عیب یابی از راه دور سدیدآفرین وابسته به موارد زیادی از جمله نوع و پیچیدگی مشکلی که پیش آمده  مدت زمان مورد نیاز جهت رفع مشکل – میزان مستندات مورد نیاز جهت ارائه به مشتری و بسیاری موارد دیگر می باشد. لذا جهت دریافت قیمت پیشنهادی مناسب با مشکل رخ داده در سازمان شما می توانید از طریق تکمیل فرم درخواست خدمات عیب یابی از راه دور، اطلاعات لازم را در اختیار واحد فروش سدیدآفرین قرارداده و در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت پیشنهادی را دریافت نمایید.

نحوه استفاده از خدمات عیب یابی از راه دور سدیدآفرین:

جهت استفاده از خدمات عیب یابی از راه دور سدیدآفرین می توانید به راحتی و از طریق مراحل زیر اقدام نمایید:

۱. ایجاد آمادگی جهت در اختیار قرار دادن تمام پیش نیازهای ذکر شده جهت اجرای فرآیند عیب یابی از راه دور

۲. ارسال فرم درخواست عیب یابی از راه دور جهت بررسی مدت زمان مورد نیاز جهت رفع مشکل و نیز تعیین بهترین زمان جهت ارتباط از راه دور با سازمان شما

۳. انجام مراحل پرداخت مطابق با قیمت پیشنهادی ارسال شده از طرف سدیدآفرین

۴. تماس متخصصین سدیدآفرین با شما و ایجاد ارتباط با سرور شما با استفاده از دسترسی ایجاد شده توسط شما

۵. رفع مشکل توسط متخصصین سدیدآفرین و تست و تحویل نهایی توسط شما

عیب یابی از راه دور در مقایسه با مشاوره:

از طریق استفاده از خدمات عیب یابی از راه دور، متخصصین سدیدآفرین به سرور Zabbix شما متصل شده و به صورت عملیاتی اقدام به بررسی مشکل نموده و پس از عیب یابی و تعیین منبع بروز خطا در سیستم نسبت به رفع مشکل رخ داده اقدام می نمایند. این بدین معناست که متخصصین سدیدآفرین پس از اتصال به سرور Zabbix از طریق اجرای دستورات مورد نیاز، تغییر در تنظیمات Zabbix ، تغییر در تنظیمات لینوکس و یا یونیکسی که Zabbix روی آن نصب شده ، اعمال تغییرات در پایگاه داده و یا بهینه سازی آن، نسبت به حل مشکل اقدام می نمایند. 

این در حالی است که خدمات مشاوره شامل ارائه پیشنهادات و مشاوره های شفاهی در رابطه با معماری سیستم،  طراحی ظرفیت (Capacity Planning ) ، بهینه سازی کارایی ( Performance Tuning )، مانیتورینگ توزیع شده ( Distributed Monitoring ) و نیز Clustering می شود.

بنابراین مشاوره شامل آموزش موضوعات سطح بالا در راه اندازی سیستم مانیتورینگ Zabbix به صورت شفاهی می شود در حالیکه در عیب یابی از راه دور  متخصصین سدیدآفرین به سرور Zabbix متصل شده و از طریق انجام عملیات مورد نیاز روی سرور، نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند.